Skaitydama diskusijas apie grožio jutūberes (nes apie blogeres niekas nediskutuoja, bet man tai vistiek vienas ir tas pats katilas) aš vis neatsistebiu, kokius reikalavimus kelia žiūrovės. Nekalbu apie asmeninio gyvenimo apkalbinėjimą, nes čia jau pasirinkimas kiek ir ko viešini ir turi susitaikyti, kad žmonės pletkins. Kalbu apie produktų apžvalgas. Kokį pasipiktinimą kelia merginos kalbančios apie PR produktus ir kaip aukštinamos tos, kurios perka viską pačios. Ta diskusija vis atsinaujina ir atsinaujina, todėl ir aš kartais iškeliu pamąstymus, nors žinau, kad ne pirmą kartą. Ir kaip tai stipriai akcentuojama mažai kreipiant dėmesį į asmenybę. Juk, pvz., su manimi nedraugauja “Kristiana”, tai aš galiu nusipirkti jų promautininamos “Pupa” kosmetikos ir ją išdergti. Iš keršto :D. Ir ką? Ir visi manimi tikės, vien todėl, kad įrašo pabaigoje nebus parašyta, kad tai “PR produktas” :D. Sakys, ak, o visos parsidavėlės taip gyrė, taip gyrė!

Žinoma, bendradarbiavimo su kompanijomis pasekmė yra suvienodėjimas. Kai vienu metu visos rašo apie tą patį, na kaip, kad dabar nuvilnijo “Biovene” produkto banga. Ar kai kiekviena pasisakė apie “L’oreal” molio priemones plaukams. Ir visgi, nors turiu nemažai atsiųstų produktų, man neatrodo, kad turinys yra vieno veido, nes ar daug  pastaruoju metu jūs skaitėte apie “The Balm” naujausią pudrą, nuostabųjį “Cosnature” kūno sviestą, “L’Oreal Professionnel” holivudiškąjį garbanų kremą, o kaukę-avį? Manau nė viena mes nespjauname į įdomius pasiūlymus, tačiau kiekviena ieškome savo unikalumo, net ir aprašinėdamos tą patį urmu gautą šampūną. Juk mes skirtingos ir net į rožinę spalvą reaguojame skirtingai :). Nesutinkate? Aš prisipažinsiu, kad pati tikiu kitų merginų apžvalgomis. Moku skaityti tarp eilučių ir įsivertinti kiek tas produktas gali tikti man.

Na, o kadangi labai jau atseit vertinamos apžvalgos apie retenybes, tai šekit lūpų dažus, kurių garantuoju, kad nepirksite net jei sudominsiu :). Nes brangūs, nes reikia siųstis. Nes už tą pačią kainą galima nusipirkti žinomesnio prekinio ženklo produktą. Tai gal net neberašyt?

“So Susan” lūpų dažai pristatomi, kaip kažkas tarpinio tarp lūpdažių ir blizgio. Sodrūs, pigmentuoti, dailioje kartoninėje pakuotėje. Šiaip jie tikrai išsiskiria iš krūvos, tačiau man tos merginos ir tie drugeliai visai tarpusavyje nesiriša.

Sudėtisethylhexyl palmitate*, ceresin**, tridecyl trimellitate, hydrogenated microcrystalline wax (cera microcristallina)**, polybutene, vitamin e (tocopheryl acetate)**, fragrance (parfum), sorbic acid (acidum sorbicum)**. [+/- (may contain/peut contenir) titanium dioxide (CI 77891)**, iron oxides (CI 77491, CI 77492, CI 7499)**, D&C red no. 27 aluminum lake (CI 45410), D&C red no. 7 calcium lake (CI 15850)]

Spalva pigmentuota, užtenka vieno sluoksnio.

Deja, nuotraukoje man nepavyko perteikti tikrojo ryškumo. Realybėje man jis toks arčiau rėksmingos neoninės. Jūs turbūt ir vėl sakysite, kad man tinka, bet aš neturiu kur pritaikyti tokią ryškią spalvą. Bene į paštą eit? Tačiau jausmas ant lūpų malonus. Nedžiovina, nėra sunkūs. Tepasi ir gana greitai nusivalgo.

Kaip ir sakiau, tai toks produktas, kurį nei pirksit, nei ką 😀 ir šia apžvalga aš noriu parodyti, kad unikalūs, dar niekur lietuviškai neaptarti produktai ne visada yra aktualūs ir jei tik apie tokius rašai, tai nepasidarai kažkoks įdomesnis skaitytojams :). Ką manote jūs? Netikiu, kad nieko 😀


Įvertinimas:

Naudinga: Priemonę įsigyti galite Sosusan.com. Kaina – 18.95$.

Daugiau apžvalgų apie lūpų dažus.

Ačiū, kad užsukote ir perskaitėte! Buvo įdomu? Netylėkite, komentarai ir kitoks grįžtamasis ryšys yra geriausias atlygis blogeriui :). Buvo neįdomu? Irgi netylėkite ir padėkite tobulėti ! Draugaukime Facebooke, kur diskusijos vyksta drąsiau, bei Instagrame, ten daugiau spontaniškų momentų! Ir visada laukiu laiškų, pastabų, idėjų bei pasiūlymų, kontaktų skiltyje nurodytais adresais.